Odwiedza nas 307 gości oraz 0 użytkowników.
Jeżeli znajdujesz się poza terytorium Polski nie mozesz oglądać filmów związane to jest z licencyjami na filmy, dlatego iplex.pl oferuje swoje usługi jedynie na terytorium Polski. Jeżeli znajdujesz się na terytorium Polski, ale player iplex.pl podaje informacje że nie jesteś z terytorium Polski prosimy o przesłanie nam zgłoszenia mailem, w którym zamieść swój numer IP, dodamy go do bazy i bedziesz mógł oglądać wszystkie filmy w naszej ofercie. Jeżeli film się nie odtwarza sprawdź czy poprawnie masz zainstalowany dodatek Vividas do twojej przeglądarki oraz czy specyfikacja twojego komputera spełnia wymagania systemowe podane w zakładce Wymaganiach techniczne.
Problem może wystąpić w przeglądarkach Internet Explorer 7 i 8, jeśli Java nie została zainstalowana prawidłowo. Najprostszym krokiem jest udanie się do http://www.java.com i wybranie "Czy mam zainstalowane oprogramowanie Java?". Operacja ta zweryfikuje Twój system pod kątem instalacji Java i w razie potrzeby poprosi o aktualizację lub instalację. Postępuj zgodnie ze wskazówkami, uruchom ponownie przeglądarkę i ponownie odtwarzacz Vividas na iplex.pl.
Pozwoli to na oglądanie filmów na iplex.pl. Akceptowanie monitu zabezpieczeń pozwala na uruchomienie na Twoim komputerze podpisanego cyfrowo i sprawdzonego odtwarzacza wideo Vividas.
Prędkość łącza jest ustalona przez dostawcę Internetu (ISP). Na prędkość łącza mogą mieć wpływ: wolne połączenie bezprzewodowe (Wi-Fi), inne programy, które łączą się z Internetem i są uruchomione podczas oglądania filmów lub ogólne obciążenie sieci.
Te przyciski uruchamiają wybrany film w jakości bazującej na prędkości połączenia z Internetem. Jeśli wybrano film w prędkości poniżej prędkości połączenia z Internetem, Użytkownik obejrzy go bez pauzy i buforowania.
Buforowanie informuje o postępie ładowania się filmu. Jeśli sytuacja często się powtarza, należy sprawdzić czy:
Pomocnym rozwiązaniem może okazać się:
Należy sprawdzić czy głośniki lub słuchawki są prawidłowo podłączone do komputera, oraz czy właściwie zainstalowano kartę dźwiękową. Jeśli dźwięk nadal się nie pojawia może oznaczać to brak zainstalowania karty dźwiękowej.
Nie. Pliki video nie są gromadzone na komputerze Użytkownika. Są one pobierane progresywnie i odtwarzane z pamięci RAM.
W takim wypadku należy zrestartować wszystkie otwarte okna przeglądarki Internetowej i ponownie odtworzyć film. Jeśli to nie rozwiąże problemu, najprawdopodobniej wymagana będzie aktualizacja przeglądarki do najnowszej wersji.
Player iplex.pl działa praktycznie na każdym komputerze z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP, Vista, Windows 7, MacOS 1.4.x. Wspierane kombinacje platform to między innymi:
Player iplex.pl komunikuje się z serwerem poprzez protokół http, aby zautoryzować prawa Użytkownika do oglądania wybranego filmu. Z tego powodu komunikacja przeglądarki z Internetem nie może być blokowana. Zablokowanie komunikacji przeglądarki z Internetem (np. przy użyciu firewall'a) spowoduje zatrzymanie odtwarzania filmu.
Ze względów licencyjnych iplex.pl oferuje swoje usługi jedynie na terytorium Polski.
Instrukcja postępowania: